Idag så bloggar jag, äntligen.

Oh, ja tiden rullar bara på. Hinner inte med bloggandet just nu känner jag. Har så mycket i skolan, runt omkring mig i livet, träning, ja ni vet allt det där man ska hinna med som tonåring som kommit in på åttans vårtermin. Sista veckan nu fram till sportlovet vilket är otroligt skönt. Är jävligt glad att jag faktiskt har ett år kvar till nationella proven, känner inte att jag skulle klara av den pressen riktigt än. Så mycket annat som står på spel och som trycker inombords just nu. 
Nej men tänkte att jag tar en liten uppdatering för allt som hänt sedan senaste inlägget. 
Efter 1 års firandet gick dagarna och det blev julafton. Firade min jul med min älskade Rasmus, hade det verkligen super mysigt. Fick världens finaste och bästa julklapparna så en bättre jul kunde jag nog inte önskat mig.  
Mellan jul och nyår var jag på cup uppe i Falun med mitt älskade innebandylag och tog guld. Tror vi hade 35-1 i målskillnad så ja de kändes riktigt bra faktiskt. Dagen efter hade vi fotbollensdag i 97-98 gruppen och tog även guld där. Vilka tjejer vi är! 

Dagen efter en massa cupdagar var det äntligen nyårsdagen, alltså ett nytt år med nya möjligheter. Välkomnade vårat nya år med Rasmus, nyårspuss och en massa mys bara. 
På torsdagen samma vecka hade vi en till fotbollensdag, kom dock bara 4a då men hade en sjukt rolig dag så för mig gjorde det absolut inget. Efter detta har det inte hänt mycket, eller jo en hel del som mina nära bara vet om.
Juste världens bästa tjejer kom och överraska mig med tårta och present. Ni är bara världsbäst och jag älskar er massor!!
Hmm ja nej men just nu för tillfället går jag bara i skolan och kämpar de sista dagarna för att sedan få ett efterlängtat sportlov. Planeras eventuellt en dag i Romme på lovet vilket jag tycker ska bli jävligt roligt. 
Tänkte avsluta detta med några meningar bara. 
Vill bara säga att jag älskar dig mamma och att jag alltid kommer att göra det + att ingen kan ersätta dig för du kommer alltid vara mamma för mig. Du är en stor saknad och jag hoppas verkligen att vi kan träffas snart för att du förstår nog inte min saknad efter dig. Va inte arg på mig för jag bryr mig bara om dig och vill vara ditt bästa. Jag älskar dig. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback