SKYLLER ALLT PÅ MIG

Haha nej gud vad dålig jag är på att blogga, skärpning! Nej men jag hinner ärligt inte, tooooo much school now! 
Ja alltså mitt schema har vart helt fullt. Gjort något hela tiden under nästan två veckor, träning skola match träning skola träning skola plugg osv. Lär väl ta tag i detta också känner jag: 
Min senaste helg va verkligen as bra. Innebandy hela lördagen, cup i Arboga. Gick skit bra, 2a! Och i söndags var de fotbollsmatch, inte de roligaste nu då med tanke på vädret men de funkar, säsongen är snart slut. 
Hela förra veckan sov jag hos Rasmus, så sjukt mysigt. Så ja, jag har väl helt enkelt haft toppen förra vecka. 
Denna veckan har väl inye starta på bästa sätt, igår var jag trött verkligen hela dagen och avslutade dagen med en jobbig iskall träning. Efter träningen åkte jag hem till Rasmus en snabbis innan hans träning, fick en väska av hans familj, världens sötaste. Fyfan va snygg den är, älskar den totaly!!!
Idag är den sämsta dagen på hela veckan, tisdagar är så värdelösa. Hela dagen är seg, och nej det är ingen bra dag bara. När jag kom hem har jag inte gjort något alls, städat mitt rum och bara legat i sängen å kolla oth. Favoritserien! De ända som fattades va min favoritkille. Älskar han sååå jävla mycket, alltså ni förstår inte. Nämner typ detta i varje inlägg men han är så fkn bra så han är värd att höra och se de all the time. 
Ja, nej ska väl ta och gå och lägga mig nu. Ha det bra, puss 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback