Dagen

Alltså ja denna dag gick ganska snabbt!! Långa lektioner men det funka ändå, hade soprov innan lunch så va rätt seg i huvet men tror faktiskt det gick rätt bra. Ingen träning idag heller, tur. Känner mig inte helt 100% så ja lär väl vila upp mig nu istället. Efter skolan åkte jag till Rasmus och träffa han lite innan hand träning, åkte hem efter det och träffa familjen en liten stund. Vid halv 6 åkte jag och mötte Rasmus igen vid idrottshallen. Vi åkte vidare hem till han och åt mat och sen har vi inte gjort mycket efter det. Pratat om allt mellan himmel jord, så himla skönt att jag verkligen kan prata om allt med Rasmus. HAN ÄR SÅ FKN BRA, helt underbar!!!! 
Tog iaf en dusch medan Rasmus åkte till Ica och köpte mys. Blir väl att kolla på lite film och sen tagga skolan imorgon, FREDAG!! 
Ha de bra, puss 




 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback