White jeans

Måndag idag och långhelgen är över, va as trött imorse och va millimeter från att inte komma upp. Typ haft ont i magen hela dagen men kämpar igenom det sista nu i skolan, vill inte missa något!
Dagen har egentligen annars varit bra, hade 4 lektioner och sen lunch vid 12, rast i en timme typ och sen so! Slutade efter det, vi som valt engelska fick hål, as skönt!! Åkte hem och städa, laga mat osv och drog ut sen och träffa Rasmus, as mysigt! Han äger, världens bästa.
Shoppade i lördags och klippte mig också, vart as kort men sånt man får leva med. Sjukt nöjd med alla inköp, älskade mamma fyllde år och hade en mysdag med familjen. Söndagen vad jag med Rasmus hela dagen och det va också en super dag, han gör mina dagar!
Imorgon blir det zonträning i färnebo, fotboll is the shit! Ha det bra mina vänner pussssen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback