Torsdag

Såå bra dag verkligen, sovmorgonen på torsdagar gör verkligen hela dagen! Började halv 10 och sluta halv 4, gör inte så mycket, snart sommarlov, ÄGER! Iaf, efter skolan åkte jag ner på stan med Alice, hon skulle kolla efter skor men vi hitta dom inte så vi åkte hem till mig, åt lite mellis och gick upp och kolla klänningar, panik hittar ingen skolavslutningsklänning!! Måste verkligen hitta en nu. Aja, det kommer haha! Efter ett tag gick vi ner igen och åt american pancakes, sjukt gott! Vi snackade bara allmänt och så, jättemysigt! Va typ as länge sen nu, vi typ halv 7 hängde jag med henne hem och mötte Ramus, vi drog ut och åkte lite moppe och gick in och kolla lets dance en stund, är sjukt trött haha! Han skjutsa mig vid 9, tog en dusch, haha mitt hår lukta bränt så behövdes!
Vi får se hur morgondagen ser ut, tror jag ska ut och springa en stund efter skolan, inte gjort på ett tag nu! Lördag kommer äga, fotboll hela dagen och tjejkväll på kvällen!! LOVE LOVE LOVE. 
Ska ta och fläta håret nu och sova tror jag, matteprov direkt på morgonen imorgon, ha det bra! pussss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback