Matkåt

Hade ett bra slut på dagen iaf, åkte till Rasmus efter skolan och myste lite med han innan han skulle träna. När jag skulle hem spöregnade de, as kul cykla hem i regnet men de va fan as skönt. När jag kom hem va jag med mina syskon, seriöst hur söta liksom. Efter ett tag ringde farmor och vi prata lite, jätte mysigt. Nu är det bestämt, ska till dom om 2 veckor, missar dock zoon men så är det. Får se om Rasmus hänger med också haha!
Prata lite med mamma om allt lite allmänt sådär medans Tobbe gjorde mat. Åt grillat, sååå gott! Mys middag helt enkelt. Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik, serri Veronica Maggio hur bra liksom??
Hahah gud mamma visa massa bilder från när jag va liten, ännu fler. Minnen verkligen!!! Skrattar, as lik mina syskon. Lika matkåt som nu, knubbisen!
Aja ha de bra pussen






vem är tobbe?

Svar: Vad säger man haha " plastpappa"
Jennifer Lind

2013-05-24 » 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback