Fredag

Känns ganska skönt att inte ha något att göra, klar med min no slutuppgift så just nu gör jag ingenting alls. Vi har vikarie också så det är skönt. Är så jävla seg nu för tiden, sminkar mig inte eller nånting, går i myskläder liksom. Men det är skönt, slippa bry sig!
Går till halv fyra, ändå är fredagar en sån bra dag. Ingenting känns jobbigt förutom matten och spanskan egentligen. Efter skolan ska jag hem och packa, träffa familjen lite sen drar jag till Rasmus. Vid 6 halv 7 ska vi på bio så det blir mys. Sover hos han efter och på lördag är det match mot gideonsberg. Vi ska spela bredvid lillbabs eller vafan hon heter haha. Efter det blir det bara att va hemma tror jag, sola om det är som. Inte så mycket planerat för denna helg faktist.
Ha en bra dag, puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback