Bästa mami

Yää, sjuk! Vart ingen match idag, så jävla tråkigt, va riktigt taggad. 
Aja, så är det. Vakna vid 11 av värsta mardrömmen och va helt nästäppt, kunde inte andas så fick panik och börja leta nässpray i hela rummet. Vart kaos så gick ner och åt lite frukost/lunch med syster. Efter det gick vi upp och lyssna på musik och städa upp mitt rum igen. Gick ganska snabbt och hade tråkigt så plata håret och bara tog det lugnt. As glas verkligen, min mobil är lagad nu, fast får den inte förns på måndag!!! Gaaah har längtat as mycket efter den, men det gick ändå rätt snabbt, fick bara vänta i en vecka. Newbodyn som vi sålt med laget har också kommit så ska fixa det också hade jag tänkt. 
Tänkte kolla på ett vampire diaries avsnitt nu och sen vet jag inte vad jag ska göra. Blir nog bara en hemma kväll, tror vi skulle grilla ikväll också så det blir gott! Ha det bra, pussen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback