Påskafton

Oshit, as dåligt uppdaterat.en har seriöst inte orkat! Nya tag nu då, LOV FÖRFAN!
Så jävla skönt chill awesome aa asså bra på alla sätt.
Mitt liv har börjat bra, sov hos Rasmus torsdag till fredag, åkte på tjejkväll på kvällen och drog hem till Rasmus igen vid typ halv 12 eller nått. Va as trött så somna rätt så snabbt! Imorse vakna jag typ as tidigt för Rasmus skulle till Stockholm så skulle cykla hem vid halv 9, aa så hade cykeln fått punka såklart... Så fick gå hem från hagaberg skit trött med tom mage, ni kan ju gissa hur död jag har vart idag!! Men nu kom all pigghet tillbaka. Skönt, ska bara vänta på en tvätt som typ är klar om en timme, sen ska jag sova.
Ha ett bra lov, pussss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback