SOMMARLOV

Oshit, redan sommarlov!! 7an gick så otroligt fort, ett sjukt bra år! Träffat så otroligt bra nya personer. Känner ett det här lovet kommer bli så jävla bra, lovat mig själv att det ska bli det bästa helt klart.
Iaf, vakna 5 imorse. Börja locka håret typ direkt och efter det åt jag frukost, tiden bara rann iväg så klockan hann bli 8 ganska snabbt. Åkte till kyrkan och träffa Rasmus där, sen gick vi in i kyrkan. Satt där typ 1 timme, alla sjöng så himla bra, super duktiga! Fattar ej hur de vågar, skaka i hela kroppen när jag bara gick fram och tog emot en ros. 
Efter avslutningen gick jag och fika med tjejerna. Eller det va fult på alla Caf'én så vi gick till coop och köpte godis och lite sånt, jag köpte jordgubbar. Efter det gick alla hem till Charlotta och bara prata. Rasmus kom och hämta mig vid 1 så åkte vi hem till mig och åt lunch, va verkligen as hungrig så det va skönt. 
Ikväll blire det tacos sen sover jsg nog hos Rasmus, super mys som vanligt. 
Ha det bra då alla, pussen
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback