Sjuk!!

Känns sådär att jag vart sjuk hela veckan, men sjukt stolt att jag kämpat hela veckan i skolan, det sista kvar nu. Två dagar och sen sommarlov, vilken otrolig väntan!! Can't handle it.
Haft en ganska bra dag idag. 9orna hade typ såna här stationer där man gör massa saker, va ganska kul faktiskt. Var bara otroligt varmt, hade en tjock stickad tröja på mig också så smällte typ kan man ju säga.
Imorgon tror jag blir en mindre bra dag. Ska va på månsan med klassen hela dagen, det ska spöregna:)) skit kul liksom. Jo men alltså våra mentorer struntar ju liksom i vad vi vill, så jaaa älska dom. NEJ! Ber fan till gud, gör vad som helst för att slippa morgondagen.
Kvällen blir nog bättre, innebandyträning!!!! Shit vad härligt, UNDERBART rent utsagt.
Sen skolavslutning på fredagen. Livet äger!
Nej men ska väl fixa lite nu osv, Rasmus kommer snart också.
Ha det bra, pussen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback