Så himla bra dagar

Haft så himla bra start på sommarlovet. Blev på bästa sätt. '
I lördags gjorde jag inte så mcket på dagen, tog det mest lugnt och va med Rasmus. På kvällen åkte jag till Loo, grillkväll med tjejerna. Super mys. Kaos! Hoppa studsmatta, prata om allt och gjorde massa skoj helt enkelt. Åkte väl hem typ vid 11. Jättebra lördag helt enkelt!
Söndagen va också skit bra. Va med Rasmus en liten stund på dagen. Efter ett tag drog han ut med sina kompisar så jag packade sovsaker osv. Runt halv 6 skjutsa Tobbe mig först till Hanna så lämna jag mina sovsaker där, sen vidare till Ica där jag köpte godis och lite sånt till kvällen. Drog mig mot Elin efter det och badade med henne, Emma och Clara. Shit kaos alltså! Hanna och Linnea kom efter typ en timme så vi åkte till Ica och dom köpte lite saker. Hahaha seriöst, vi hade med oss Nasse in på Ica, galet! När vi kom hem till Elin satt vi ute och bara prata. Runt 10 åkte vi hem till Hanna och sov där på hennes altan. Va sjukt mysigt. Alla hade väl lagom hyper eller något. Jag somna först som vanligt, pin Jennifer, pin! Iaf, när vi vakna gick vi upp och åt frukost, kakor bullar och tårta. Åkte hem halv 12, bästa mamma kom och hämta mig. Jättesnällt! När jag kom hem baka jag tårta åt Tobbe, farsan fyllde 48 år hahahah. 
Efter tårtan laga jag mat och sen drog jag ut och gick med Emma. Jätte mysigt, hon hade med sig hunden så vi gick till Johanssons och åt glass. När vi skulle gå hem nörja de regna så vi sprang hem till henne och bara prata. Typ vid 5 gick jag hem och på kvällen vid 8 kom Rasmus och vi åkte hem till honom. Somna ganska tidigt för han skulle jobba idag. Vakna halv 9 imorse, följde med Rasmus till stan och cykla hem sen. Gick ut och gick direkt när jag kom hem så nu änkte jag laga lite mat. 
Ha det bra, pussen
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback