Måndag

Helt okej dag! Allt känns så segt just nu, tiden går inte snabbt. Vill bara ha sommarlov!! Ja tack, sommarlov.
Skoldagen idag va väl inte dålig men så jävla långsam, gick verkligen inte snabbt, slapp elevensval som tur va, gjorde nog min dag. Efter skolan åkte jag och Rasmus hem till mig och åt mellis, sen packa jag träningssaker och vi drog hem till han. Gjorde typ inget, laga mat och drog sen på träning. As skönt att röra på sig känner jag!!
Efter träningen åkte jag hem och duscha åt lite osv, thai!!
Blåste håret och gick och la mig sen, ligger i sängen nu och tänker snart sova. Är sjukt trött!! Morgondagen duger, har tyvärr städdag men jaa annars är den bra. Kanske tänkte springa efter det, får se hur vi gör.
Aja ha det bra, pussen






Jag har faktiskt känslor för dig men vågar inte visa det för jag tycker det är taskigt mot Rasmus jag hoppas att ni hare bra!/Gustav H

Svar: Jaha
Jennifer Lind

2013-06-04 » 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback