Grillkväll

Grillkväll med mina björnar, saknat er som fan. Åt maten för en liten stund sen, kaos helt enkelt. Ingen kan laga mat, Hanna och jag tog hand om potatisgratängen och Rasmus å jonte tog hand om salladen och köttet. Glömde köpa beasås så Rasmus drog till Ica på 9 minuter!!! Jonte skapa självklart kaos så fick ta över grillningen, kändes så jävla fel att han står bredvid och kollar hur man gör, värdelös...
Just nu sitter vi och snackar om allt, eller nej snacket upphörde när jag börja blogga, styr som vanligt!
Sover kvar hos Rasmus inatt, myspys. Match imorgon mot skiljebo i Västerås, samling fyra tror jag. Sovmorgon behövs alltid.
Älskar verkligen att sitta på altanen när det regnar, himla mysigt alltså!
Fast fick en aning panik nu, Rasmus och jonte planerar något och antar att massa vatten ingår i den planen, verkligen ingen lust att bli blöt. Aja kvällen är grym och blir nog bara bättre. Ha det bra, pussen






» Jonte

Jag skötte grillningen och du gjorde ingenting, sluta ljug. Du styr ingenting din sopa

Svar: Du suger
Jennifer Lind

2013-06-01 » 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback