Bakat med prinsen

Helgen börja väl sådär. Åkte till farmor och farfar i fredags med tåget. Kommer dit och blir skit förkyld typ direkt. Trodde det var pollen men sen kom halsont, började typ sakna Rasmus så jag dog också. Hade ingen som tog hand om mig när jag va sjuk. Så åkte hem på kvällen på lördagen och sov hos Rasmus. Vilken lättnad helt klart! Vaknade vid typ halv 10 och låg kvar i sängen en stund. Gick upp och drack te när Rasmus åt frukost, va inte sugen på något så åt inget då. Sen fick vi för oss att baka så vi åkte till Ica och handla lite saker, när vi kom hem åt vi lite lunch och gjorde rabarber paj. Jättegott!!
Åkte hem till mamma och Tobbe med paj så dom åt lite också. Bastade när vi kom hem och jag tänkte nog sova snart. Sjukt trött, och eftersom jag är sjuk så behövs verkligen sömn just nu. Aja, ha det bra. Pussen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback