Torsdag tror jag

Håller ej koll på dagarna längre, fan va snabbt allt går. För fort! Kan inte sommarlovet bara sakta ner.
Har iaf haft väldigt bra dagar hittills. Inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt. Imorgon tror jag att jag ska sommarjobba, blir nog bra!
Just nu ligger jag i soffan, Rasmus är och gymmar med jonte så har i te direkt något att göra så passar på att blogga lite. Tror vi skulle åka och bada sen när de kommer hem, vi får väl se vad dom tvingar ut mig på. Kollat på senaste PLL avsnittet också, shit de är såå himla spännande just nu. As läskigt också haha!!
Ha det braaa






Vart kollar du på PLL?

Svar: Swefilmer
Jennifer Lind

2013-07-12 » 01:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback