Såå himla seg kväll

Gör väl ingenting just nu/ikväll. Sitter hemma hos Rasmus själv. Eller aa hans föräldrar är uppe då. Spelade innebandy ett tag med Hampus men tröttnade ganska snabbt, är skit trött och typ på dåligt humör. Har sån jävla mensvärk och får ej äta godis. Vill typ slå sönder något såå ja, himla bra kväll.
Funderar typ på att gå och sova nu, får väl se när Rasmus kommer hem.
Idag har jag inte gjort så mycket heller. Mina syskon har vart så himla snälla mot mig idag, inget tjat om Rasmus. Blev så as glad att mötas av bara massa kramar och pussar av Liam Alicia och Mio. Gullungar!! Va väl hemma fram till halv 3 asså ni fattar inte vart så jävla rädd älskar ananas och äter det as ofta aa så jag låg i sängen och kolla på Ego och åt ananas samtidigt så helt plötsligt svällde hela min mun upp och fick typ värsta botox läpparna sen massa prickar runt ögonen sen klia de som fan i halsen, fick värsta chocken!! Hahah aa men efter det åkte jag och mötte Rasmus vid kyrkogården. Vi åkte hem till han och måla huset lite. Det är så sjukt jobbigt, axlarna går nästan av. Nu är det bara halva huset kvar då, men seriöst vill ha pengarna nu bara.
En vecka nu bara sen är det väl över hoppas jag. Nästa helg kanske vi ska till Leksand också med Rasmus familj, inte bestämt, men hoppas. Vill till farmor och Farfar också, saknar dom himla mycket. Alltså ni anar inte, dom är så snälla och söta. Så tänkte ringa och prata med dom också om jag får komma och hälsa på.
Har egentligen haft hitills världens bästa sommarlov!!
Ha det bra
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback