Ni äger tjejer

Ojoj, skit dålig bloggning, tänkte väl försöka komma igång nu igen. har liksom inte tid. Haft så himla bra början av mitt sommarlov!! Verkligen helt perfekt. Igår va jag i Stockholm med Rasmus, stanna där hela dagen. Vi åkte halv 9 och kom hem typ halv 10 på kvällen. Vi gick bara runt och myste i huvudstaden. Köpte ett par skor, kär i dom helt klart. Blev ju några centimeter längre i dom också! Vi åt thai och McDonalds, haha så jävla gott.
När vi kom hem gjorde vi typ inget, tror jag somna typ 12. Vakna halv 10 imorse och gick ut och jobba! Det är såå sjukt jobbigt, aja värt pengarna. När jag va klar åkte jag och Rasmus hem till mig och jag duscha. Köpte glass med familjen och cykla lite med Liam och Alicia. Efter de åkte Rasmus till sina kompisar och jag åkte till Fia och Alice. Vi åkte hem till Fia och hämta pengar sen mötte vi Thea vid lekparken och köpte pizza. Sen åkte vi tillbaka till Fia så kom Julia. När hon kom drog Thea och vi andra gick ut och tog kort. Super mys, har så himla bra vänner. Vi va typ ute 2 timmar och sen åkte vi hem. Bara snackat, lyssnat på musik osv. Super mys och bra kväll! Lär träffa Emmis snart också, saknar henne as mycket!!!
Ahmen ha det braaa






Kan du lägga upp en bild på dina nya skor?

Svar: Oj såg frågan nu, ja det kan jag göra i nästa inlägg, dock är de lite smutsiga nu
Jennifer Lind

2013-07-19 » 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback