Lördag

Typ värsta sega dagen, sjukt himla trött. Annars rullar livet på, åkte hem från Fia igår vid 1. Familjen va i Västerås så jag stannade hos Rasmus. Gjorde inte så mycket under dagen. Åkte och handla och sen efter ett tag kom Jonte. Jag han och Rasmus grillade, seriöst Jonte kan fan inte grilla!! Haha lycklig vart helt torr..
Aja min potatisgratäng ägde så jag överlevde. När vi käkat kolla vi typ bara på film, eller jag sov mesta del men aa kvällen blev väl helt okej.
När Jonte åkt gick jag och la mig, shit är såå himla trött nu för tiden! Gick upp halv 9 imorse och åkte hem, Rasmus skulle jobba så just nu myser jag med syster och mamma. Tänkte snart göra lite lunch! OBS OBS jag har godislöfte och den här gången ska jag fan klara det, ha det braa







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback