As bra kväll

Ja haft en as bra kväll, eller dag. Har såå jävla bra vänner, ni äger!! Den här sommaren är bara bäst. När jag vakna duscha jag och åkte hem till Hanna, va med henne och Alice typ till kvart i 5 sen drog jag och Alice hem till henne och åt hamburgare! Efter de mötte vi Ida och Hanna vid hagaberg. Vi drog oss vidare mitt Ica och mötte Emma, Clara och Linnea. Handla lite saker och så sen åkte vi till månsan. Vi va väl där i typ en och en halv timme sen åkte vi till Elin. Haha lol, khwanta va där så vi fixa kladdkaka och så tills Elin skulle komma hem. Kaos khwanta kan fan inte laga mat, brandlarmet gick och allt bara fucka ur!! När Elin kom hem sjöng vi och kom med tårtan, eller aa tårta och tårta, Hanna och Clara hade typ haft sönder den. Just nu sitter vi ute och bara myser, såå jävla bra kväll! Ha det braaa

https://cdn1.cdnme.se/3517147/7-3/pic_51ec40fc9606ee640d607e04.jpg" class="image">







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback