Måndag

Hahaha alltså euw mina rubriker suger, men mitt sug för bloggningen är inte på topp just nu.
Kan bero på att mitt liv är rätt ointressant och därför inte finns nått roligt att berätta. Aja, försöker hålla igång så gott det går iaf haha.
Dagen idag va sämst som hela förra veckan, mitt munsår är inte borta och det blir större, gör ondare och är allmänt jävla fult.
Förlåt, men alltså ser ner på livet just nu. Tycker typ allt suger och är meningslöst. Shit, emo varning!! Nej men inte så kul att gå runt bland folk med ett jävla köttsår stort som ett hus. Aa ni kanske fattar, kanske ändrar fattning helt om bloggningen när munsåret försvunnit??!
Vi får väl sa, tar dagarna som de kommer.
Pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback