måååååndag

alltså orka att det är måndag.
vakna typ 6, va sjukt trött men tog mig upp och kom iväg till skolan. dagen va väl inte så jätte dålig! den dög liksom.
efter skolan träffa jag Rasmus, vi gick hem till mig och tog sällskap med jonte.
vi träffades inte så länge pga hade träning kvart i 4 så vart typ 1 timme eller nått!
träningen va värdelös. gick as dåligt och fett trött = VAA SKIT SUR!
aja, gick hem sen från träningen, håret frosta och jag typ frös ihjäl.
va typ på as dåligt humör i en timme sen vart jag mycke gladare efter att jag ätit en nachotallrik, aa tjock jag vet!!
hahaha nej men de va fan gott. ovanligt att jag säger att mat är gott, så tyst bara.
klockan 8 va det "annorlunda familjen" världens mysprogram, älskar det! och efter top modell Sverige, asså seriöst! drömmer ju om deras kroppar, är som en fet jävla kossa och dom as snygga!!!
drömmer iaf varje natt, gör dagen lite bättre haha!
nu ska jag plugga vidare, vi hörs. pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback