Igång igen

ojoj, förlåt! vart en aning dålig på att blogga nu senaste tiden, har helt enkelt inte haft tid.
aja, ska försöka komma igång nu igen när skolan börjat.
nyår va toppen! umgicks med alla underbara brudar, vi hade jättekul! vi gick ut vid 12 slaget och träffa några till också. finns inte mycket att säga, va helt awesome!
lovet övrigt har också vart jättebra! umgåtts mycket med kompisar och så. juste, va ju på cup. VI VANN HELA MAXICUP!!! va riktigt kul, gråter ju alltid då. aa så de va super kul, sov i grymmaste stugan också. kaos kan man säga! sen i söndags sov jag hos alice med ebba och evelina. vi hade också riktigt kul, på måndagen fyllde ju alice 14!!
sluta ju inte så bra direkt, utan sen på morgonen hade jag jätteont i kroppen och mådde inge vidare. så gick hem och skippa träningen, sen på tisdagen kändes det väl bättre så gick till skolan och så men när jag kom hem hamna jag på sängen hela kvällen och bara låg och sov. vart ingen skola varken i onsdags eller idag, så har legat å glott på gossip girl. inte värsta kul å va hemma och missa allt, menmen tillbaka imorgon och det ska bli jävligt skönt. fredag också, får se om jag gör nått efter skolan!
MATCH sen på lördag mot sala f98 OCH ALLA KOMMER!! sjukt taggad och ska bli riktigt kul. 9 i idrottshallen tror jag! vet inte, ni får väl kolla haha http://salasilverstaden.nu/ !
just nu gör jag väl inget speciellt, sitter i sängen och har duschat för en liten stund sen, ska snart gå ner och äta lite tror jag. yes, aja återkommer väl imorgon. pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback