LÖRDAG

Sjukt himla trött. Somna typ 12 igår och nu ligger jag bara i sängen och myser med mig själv.
Dagen igår kan jag säga va sämst på alla sätt. Nejdå, den var bra ändå tills matchen. Gick skit dåligt, arg på tränarna osv. Lång historia det där också! Iaf när jag kom hem åt jag lite och la mig sen och kolla på ett vampire diaries avsnitt och 2 gossipgirl, våga inte kolla själv på ett till vd så strunta i det haha.
Idag ska jag väl inte göra nått speciellt, kanske ska ut och springa under dagen om jag orkar och sen ikväll ska jag nog träffa Rasmus och Jonte om det blir som planerat.
Juste asså hände en sjuk grej igår, hade spanska och helt plötsligt slog örat lock och hörde ingenting alls på vänstra örat. Fortfarande inte borta och gör så sjuuuukt ont! Aja får se vad som händer.
Ska ta och kolla på gossipgirl nu, pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback