TILLBAKA

3 månaders uppehåll nästan. Ja vet inte vad jag ska säga mer än ett förlåt haha. Haft mycket i skolan och annat som tagit på krafterna, så det har liksom inte blivit av. Men jag tänkte att jag tar ett inlägg nu för att uppdatera er lite om mitt liv sen får vi väl se hur det fortsätter. 
Idag är min första lovdag. Såå himla skönt! Är dock sjuk, jätteförkyld, har feber lite då och då men jag kämpar på ändå. Ska spela min första dj match idag också, ska bli jätte kul men gud vad nervös jag är! Det är väl så dagen ser ut, match och sen mys med min underbara pojkvän. 
Sen har det ju även hänt en del andra saker. Jag och Rasmus firade 1 år tillsammans den 11 december. Tiden går verkligen fort, men man kan väl säga att jag är världens lyckligaste tjej med världens finaste kille! 
Iaf, sen har min lilla Mio fyllt två år. Stora pojken! Och jag har fått större bröst, rumpa, mage och främst växt hela 8 cm på dessa 3 månader??!!! Haha nej nej nej, skoja inget av de var sant! Har varken växt, fått större rumpa eller bröst. Dock älskar jag mat så magen blir ju större! Haha nej ska avsluta detta och äta lite frukost, ha en bra dag! 
KramarJennifer



 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback