Saknar bästa Västmanland

Har inte alls gjort mycket idag, legat i sängen typ hela dan och kollat oth, vilken lördag! Skolveckan har inte heller vart nå speciell, massa plugg, träningar och självklart blev jag sjuk i onsdags. Så känner mig väl rätt sliten så har vart rätt skönt att bara tagit det lugnt idag.
Igår va en sån där dag då jag verkligen inte mådde bra, kämpade mig till skolan och tänkte att jag skulle ta det lugnt, ja så blev det ju inte. Fick veta att vi skulle till Väsby kungsgård och träffa kungen så vart ganska mycket cyklade. Va helt enkelt död efter den skoldagen. Kvällen avslutades så jävla bra med bio med min älskling. Inte för att den var bra men det behövdes och va sjukt mysigt. Ska träffa han ikväll typ 10, 11 nån gång när han kommer hem från Uppsala.
Ha de bra, puss






http://www.arla.se/recept/knackig-kladdkaka/
jättegott kladdkaksknäck recept pröva :)

2013-09-02 » 17:57:11

http://www.arla.se/recept/kolakakor/

2013-09-02 » 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback