Jag är tillbaka

Ja ni såg ju hur detta gick!! Kunde inte hålla mig borta från bloggen så länge som jag trodde det skulle bli. 
Ska försöka att blogga iaf en gång vare dag, ibland kan det bli nnågot mellanrum pga skolan börjar nu och jag tänker satsa på skolan iår. Förra årets insats är jag väldigt besviken över, så det ska bli bättringar.
 
Idag har jag inte gjort något alls egentligen. Bara vart hemma och kollat ett PLL avsnitt ocg några OTH. Gaash älskar verkligen dom serierna. Saknar Vampire Diaries as mycket, kommer bli as bra när fortsättningen kommer. 
Ikväll ska jag spela match med 98 typ vid 7. Efter de ska jag träffa Rasmus så de blir nog en bra kväll. 
Veckan jag vart från bloggen har jag faktiskt inte gjort mycket. Spela matcher, tränat, träffat kompisar och bara haft de bra nu sista sommarlovs dagarna. Kan inte fatta att vi börjar på onsdag. Sommarrn har gått så otroligt fort verkligen, men gud va bra den har vart. En av de bästa!
Nej men nu ska jag gå ner och göra lite mat åt mig själv sen bara att börja tagga match. Ha de bra 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback