Blev en blandad helg

Ja alltså helgen blev himla blandad, innebandy och fotboll.
U N D E R B A R T!
Kollat tinget cup båda idag och igår, damerna och herrarna. Inte för att dom är så bra men så jävla härlig stämning bara. Igår sov jag hos Rasmus till idag, vi drog hem till mig typ vid 1 och åt toast. Efter de åkte Rasmus till sina kompisar så låg och kolla på oth fram till halv 5 typ. Va så sjukt hungrig så gjorde nudlar och sen drog jag iväg till idrottshallen. Kom hem runt 9 och åt lite pastasallad. Ska snart gå och lägga mig, zon imorgon. Så fkn nervös!!! Får ej tabba mig, mitt liv kommer va så jävla over dåå. Ja, men vi ses. Ha de bra






Jag tar hellre självmord än att vara utan dig babe😘

2013-08-26 » 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback