As bra dagar

Har verkligen haft as bra dagar den här veckan, mår så himla bra! Sjuk i onsdag men det gick över snabbt så det var ju skönt. Hade träningar måndag, tisdag och onsdag, sjukt härligt med fotboll, underbart!!
Red i torsdags också, inte gjort på 2 år nu, känns as bra att va tillbaka igen, hade verkligen glömt hur roligt det är. Så nu är jag igång med hästarna också, äger! I fredags va jag i skolan och dagen gick jätte fort, åkte hem till Rasmus efter och sov där till idag, vakna typ 8, hade samling kvart över 9 och var skit taggad till match/matcher! Va riktigt kul verkligen, gick as bra för mig och för laget, känns så jävla sjukt underbart att säsongen är igång igen, herreee vad jag längtat!
Ojoj, ja söndag redan nu och ska snart sova, blir en mysdag med Rasmus imorgon om det är fint väder. Ha det bra, puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback