KEEP CALM AND KNARKA NÄSSPRAY!

tjenare!
kom hem för en liten stund sen. va nere på lärkan ett tag med några kompisar!
kolla på fotboll osv. men va så jävla kallt så drog hem haha, & IDA JAG PLUGGAR INTE ;);)
sa att jag ville hem för jah va tvungen att plugga haha!
& sen hade jag knut så ville inte stå där & se ut som ett kioskmongo.
iaf, nu är jah skit förkyld!!! ni kan ju läsa rubriken så fattar ni.
imorrn är de match hemma mot färnebo klockan 7!
inte så lång dag imorrn heller, så de blir la plugg imorrn om jag orkar, eller jag får lov att orka. sista dan innan den där so saken! å fett skönt att dom flytta no provet till tisdag!!! så slipper jag stressa med pluggandet.
nej men nu ska jag hoppa in i duschen innan fotbollen börjar! pusss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback