jag orkar inte mer, vill bara ha dej.

hejsan!
ligger i sängen & tar de lugnt. kom hem från matchen typ kvart i 9!
då packa jag upp väskan osv medans Tobbe gjorde tacos åt mej. sen plugga lite på son, hatar fan de å no. fattar inget om organ, gudar å sånt skit haha. de behöver man ju inte kunna tycker inte jag!
iaf, matchen gick skit. vi spela oavgjort, blir fan galen på de här! å jag spela dåligt som vanligt, va händer med mej alltså. känns inge bra med skolan, fotbollen eller nånting. har inte lust med nånting, tänker för mycket på saker. lägger ner för mycket tid på folk som inte ens bryr sej ett skit om mej!
å mina känslor för dej är ju så man bara vill gråta. du betyder allt för mej! önskar du visste & förstog de.
aja, ska sova nu. upp tidigt imorrn som vanligt, får väl se hur "provet" går imorrn också...
pussss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback