jag har funderat!

hejsan!
asså jag älskar fan mitt liv, bättre kunde de egentligen inte blivit.
har världens underbaraste familj & vänner. bättre syskon kunde jag inte fått & vänner, nej. de är dom bästa, älskar er alla grymt!
& mammsen min, du ska bara veta hur
mycket jag älskar dej!
tycker nästan synd om dej, en bitch till dotter. & ändå älskar du mej lika mycket som jag älskar dej!
ett liv utan dej, nej de går inte ens att tänka.
& pappa han finns inte längre, eller jo såklart han finns. men jag kallar han inte längre pappa, han är som borta för mej. deär alltid mamma som funnits där för mej, i de svåra. när jag behövde henne! när jag var runt 5 försvann pappa ut ur mitt liv. de va då jah sluta kalla han pappa. jag grät nästan varje gång jag skulle åka till han, ville inte åka från mamma.
mamma har liksom vart som en mamma, pappa & en bästis för mej. duär min andra halva mamma!
jag känner inte ens saknaden av pappa, farmor, farfar å alla dom där.
såklart man kommer ihåg när man va liten & man kunde sitta i pappas knä & bara mysa, känna sej trygg.
haha kommer ihåg en jul när vi var hos farmor & farfar, & tomten kom. haha å jag vart så rädd & kröp upp i pappas famn å gömde mej. minnen man heller aldrig glömmer, minnen man inte vill glömma.
& jag vill verkligen att du ska veta att jah finns för din nya familj pappa. även om vi aldrig ses, & du ska veta att jag har de så bra här.
du har fortfarande en plats i mitt hjärta, men du är tyvärr inte min pappa längre. & jag kommer fälla tårar för er när Linnea dör. precis som jag faktiskt gör nu! önska aldrig att de skulle bli såhär för dej, jag menar. du har redan förlorat en dotter, & nu en till.
men de är mamma, & de har de alltid vart.
älskar henne & alla mina nära mest av allt! om ändå vissa kunde förstå de.
å va skönt de va att skriva av mej, riktigt skönt.
nej men nu ska jag göra annat, pussssåhej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback