hahaha alltså jag är för liten

alltså de här med att blogga går inte så bra just nu. måste typ bli påmind att blogga, annars händer inget. så jävla mycke med skola, träningar hit å dit & matcher just nu. men ska försöka få tillbaka blogg humöret å bättre till de här!
iaf, kom hem runt halv 6. spelade match i kylan, va så kallt så jag dog. men de gick bra iaf haha, vart tacklad så jag flög ut på asfalten å skrapa upp hela knät. men annars gick de faktiskt bättre än vad jag trodde!
så de känns super bra, ska snart gå ner å ta nån frukt eller nått. sen typ vid 8 skulle vi käka tror jag, är galet hungrig haha så...
sen ska jag ta tag i svenskaläxan, eller skriva klart skiten. orkar inte med den!
alltså den här helgen har gått så jävla fort!!!
skola imorrn liksom, fyfan. å juste, uttagning till akademin imorrn också. tror de va vid 5, är så sjukt nervös! vill så gärna komma med haha. aja, önska mej lycka till!
pussss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback