den här känslan när man är kär.

sheenare!
kom typ nyss hem till alice. cykla i mörkret, va skit läskigt. men jag frös inte, satte på mej vinterjackan!
iaf, min dag har vart lugn. först skola, hade matteprov direkt på morgonen. va inte alls svårt, känner att de kommer gå bra!
sen sista lektionen hade vi slöjd, va faktiskt kul haha!
sen drog jag, Fia å Alice ner på marknaden ett tag. de va inte så kul så vi drog haha! känns som vi cykla genom hela jävla Sala. drog hela vägen hem till Fia å sen hem till Alice å käka å sen vidare till mej. sen hem till Alice igen haha! va skit jobbigt men vi hade så jävla kul. cykla genom skogen å skrek, va sjukt läskigt , hatar mörker. så vi skrek, sjöng å garva.
alltså gud jag dör, Fia å Alice sitter å berättar om en film när dom, Erik å Emil va. typ om nån tjejs tuttar, fyfan va jag garvar!
nej men nu ska jag släppa telefonen å va social. hare gött!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback