alla känslor kom på samma gång.

känner bara att jag vill skriva av mej!
önskar jag hade en dagbok, vad som helst. bara jag fick nånstans att skriva av mej på. vill så gärna bara skriva allt här, berätta hur jag känner! men känns inte rätt att hela världen kan läsa mina känslor & tankar. allt är så jobbigt just nu! försöker verkligen, men ingenting går. saknar så många, aldrig lätt att förlora nån!
samtidigt som jag önska att andra förstog mej.
får väl fortsätta gå runt & hålla allt inom mej. det är nog de ändå rätta!






» Clara

Tycker synd om dig, är i samma position jag med eller, först gillade killen mig men sen typ tröttnade hhan, så himla svårt det där med killar, fast kärleken är ju så underbar juu!! Ibland tänker dom inte fullt ut ju, vi tjejer är ju ganska känsliga också..! kram!

Svar: jadu. kärlek är de bästa, men så himla jobbigt! hoppas de blir bra för dej, kram!
Jennifer Lind

2012-09-14 » 10:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback