They say you fall in love only once, but everytime I look at you, I fall in love all over again.

alltså ja, har haft en super mysig kväll hos Mattsson! bara myst & haft roligt, skrattat osv. skoldagen va helt ok, slutat halv 4, va väl de värsta! efter träffade jag några kompisar & sen åkte jag hem till Fia å käka haha. vi laga mat, å jag måste säga att vi är grymma kockar. bara de att de alltid blir samma mat när vi kockar, toast eller chickenbits & pommes. aja sen kolla vi på en film, typ american pie, haha jag & Fia satt mest & skratta. hon bah: JENNIFER VI SER DEN HÄR, men vi visste inte va de va. aja, lite snusk får man tåla! sen efter fixa vi chips å sådär & satte oss framför tv & kolla på xfactor. båda låg på varsin sida av soffan & typ halv sov. mysigt som fan! sen vid kvart över 10 drog jag hem. när jag kom hem kolla jag lite i slutet av utröstningen & sen tänkte jag kolla på fame, men orkar inte så gick & la mej ist!
sovmorgon imorrn också, första gången sen skolan började . taggad som fan! aja, hare! pussshej
SKÖÖN







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback