Sovmorgon

Ibland får jag panik på mej själv. Har sovmorgon till 9 idag så har ingen aning varför jag är uppe nu. Men jag hade helt glömt bort de, blir så trött ! Klätt på mej och allt. Aja, får väl sitta här och tycka synd om mej själv.
Dagen idag blir väl som alla andra, tråkig pga de är skola som gör mej deprimerad och sur. Men efter skolan blir de bättre, först träning med 99orna, sen drar jag och Ebba hem till mej käkar osv sen åker vi på träning med dj18. Kommer va döds trött när jag kommer hem men de ordnar sej haha.
Imorrn ska jag va med hansi, trixie och Celtic tror jag. Blir la kul, juste min hund kom igår igen. Har saknat henne så grymt mycket, min lilla älskling! Men då vet ni, livet funkar. Pussshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback