Omg trött

Sheenare!
Kom nyss hem, eller nja runt halv 11 kanske. Fryser ihjäl, va skit kallt ute!
Iaf, min dag har vart en katastrof. Började med so, känner att de här kommer gå åt helvete, fick bara målen vi ska uppnå och sen är de upp till mej att jag klarar de. Mer än så va de inte, känner lite press! Aja sen vid 10 över 9 tog vi spruta, gjorde skit ont ville bara dö!!
Kunde inte röra armen på ett tag men sen gick de över ända tills träningen.
Efter skolan va jag med Alice, lika kul som vanligt, Cpn osv. Vi va ute, åt och sådär. Sen drog vi på träning, den gick helt okej bra. Hade ont i armen men de löste sej. Efter träningen drog jag ut ett tag! Så har min dag sett ut, skoja de där med katastrof va ju typ bara sprutan som förstörde min dag. Fast sen vart mitt liv as mycket bättre när jag fick nya möbler, 2 bhar och ska fixa om hela mitt rum. Älskar mitt liv! Aja ska sova nu, godnatt på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback