Old picture

ligger i sängen & värmer mej. sjukt kallt verkligen !
iaf, min dag har vart seg. skolan sög, hatar torsdagar som fan. sega dagar med mycket lektioner och sen sluta halv 4 på de. aja efter skolan åkte jag hem och åt lite , bytte om osv. sen typ vid 4 drog jag ut och mötte först Alice vi gick mot hagaberg till Hanna för att kolla hur dom fixa inför imorrn. sen ringde Thea och fråga om hon fick gå med oss så vi mötte henne och vi till månsan sen till Ica och köpte godis osv till imorrn också. ska bli skoj, eller ja hoppas de iaf! slutar halv 4 imorrn så blir att åka hem fort packa osådär sen åker jag till Hanna.
längtar till söndag sjukt mycket, seriepremiär mot VIB klockan halv 10. ska bli galet kul!
aja, vi hörs pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback