Ny favorit!

ligger i sängen & lyssnar på min nya favorit haha. är helt slut efter den här dagen !
skolan va helt okej, sista lektionen va de idrott. vi hade boxning, va så jävla roligt! jag & Loo va as seriösa & typ döda varandra. va as jobbigt också, men verkligen, de va as kul!
iaf, efter de åkte jag hem & bytte om å mötte Alice vid musikskolan. vi gick till gamla vattentornet & mötte Fia å Ida. gick pw i två och en halv timme! va as skönt verkligen, hade sjukt kul också. sen när Alice å de gått hem gick jag hem & sjöng för mej själv & bara njöt av min ensamhet. ganska skönt de också! när jag kom hem åt jag lite osv. haha Alicia va super mysig, pussig, kramig å allt. sen vart jag hennes häst/slav typ. hade iaf mysigt & hon tog massa egobilder också, känns lite som hon fått detta från mej.
imorrn ska jag va med Loo & Hanna. blir kul! träning sen på kvällen, skönt att avsluta kvällen med springning & sen bara gå & lägga sej.
har iaf haft en toppen dag & är redan taggad inför imorrn. vi hörs, pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback