Hemma !!

sheenare! nu är jag haha äntligen hemma.
har haft så jävla kul verkligen, va så himla längesen vi va alla. typ över ett år sen! kändes verkligen att vi fortfarande är bästisar. va galet kul igår kväll, låg i sängen och asgarva, dunka musik, skrek, va ute osv !
haha va sjukt kul när alla drog ut i pyjamas och typ hade äppelkrig med några killar. haha skratta så mycket så jag ramla i brännesslor. alla sprang runt där osminkade med lockigt och osv!
så jävla härligt att alla va sig själva.
iaf, när vi skulle sova så helt plötsligt smällde de utanför vårat fönster och jag trodde nån sköt eller nått. vart as rädd så alla kolla ut, å då va de nåra som kasta äpplen på Hannas hus. men jag somna typ direkt medans de flesta gick ut å gjorde nånting. va sjukt pigg men helt plötsligt måste jag bara ha somnat, aja de va as kul iaf. å imorse vakna jag av att Alice låg och typ stirra på mej , vart as sur ! sen gick Hanna och typ hoppa på alla så de skulle vakna, sen kom hon och la sej på mej så jag inte skulle somna om.
när alla hade vaknat gick vi ner och käka och kolla på nått hajprogram där människor typ vart attackerade av dom. åt typ inget så ja.
sen gick alla upp och la sej i en klump och snacka, tog de lugnt osv. runt 10 börja vi städa och sen åkte alla hem. jag åkte hem i pyjamas , va as skönt !
nu har jag bäddat rent i sängen, ätit och packat ur väskan. ska snart hoppa in i en dusch och ska jag plugga till provet ! tagga match imorrn, ska bli as kul !
KOM OCH KOLLA HALV 10 IMORRN I IDROTTSHALLEN, SALA-VIB!
iaf, tack för en grym kväll och morgon tjejer ! de här ska vi göra oftare, pusss på er :*







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback