Gör ett sista ryck!

Hejsan !
Sitter i sängen och lyssnar på musik, tänkte göra ett sista plugg innan provet imorrn. Känns inge bra alls men får hoppas på de bästa. Känner att den här helgen har gått för fort ! Skulle ha hunnit med massar men hann inte ens hälften. Matchen idag gick väl bra, förutom i slutet när vi åkte på 2 självmål på bara några sekunder. Aja, de är väl sånt som händer. 2-2 mot VIB och de känns bra !
När jag kom hem käka jag lite bytte om till pyjamas och la mej i sängen och lyssna på musik. Sen typ ville jag kolla på film så tog datan och la mej under täcket ah och precis då smsa Fia mej och undra om jag ville gå ut och gå med henne och Thea. Kunde ju inte neka så va bara att klä på sej och sätta upp håret ! Orkade inte bry mej så gick osminkad med lockigt hår haha.
Iaf, vi gick typ nånstans i skogen och tillslut va vi i kila haha. De regnade så vi gick till kilaskola och gömde oss under ett tak. Sen smsa vi Julia och fråga om vi fick komma hem till henne och värna oss eller nått. Så vi gick en kilometer till hem till henne och där va Alex också haha ! Va sjukt pinsamt att vi stog där blöta och helt röda på näsorna. Så vi gick igen. Haha !
När jag kom hem satte jag mej i köket och höll på med mobilen tills Amanda och Robin kom. Vi åt, prata lite osv. Va mysigt! Sen hoppa jag in i en dusch och efter de slog jag på tvn och kolla på innebandy. Sen solsidan såklart! Helt okej helg helt klart, nu blir de plugg och sen sängen, vi hörs ! Pusshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback