Fuck iPhone

ligger i sängen och ska strax sova. gick skit dåligt på träningen, haha å jag snacka med Idas kille ! jag bah: du behöver inte va rädd för mej, är bara en 99a. hur dum får man va ???
aja, träningen gick åt helvete. hade skrattanfall hela tiden!
iaf, när jag kom hem fixa jag schemat på ipaden och åt. lyssna lite på musik och läste twitter. har fan tänkt på att alla tjejer är jävligt kelsjuka just nu! vill bara mysa, kramas och pussas. men alla pojkar är så tråkiga ! dom skulle dö baa dom fick en puss på kinden, typ gå till toan och tvätta bort de pga det är tjej bassiller.
med tanke på de, om det här fortsätter kanske fler tjejer blir lesbiska hahahah !
aja, ska väl ta och sova nu trött som jag är. torsdag imorrn, sämsta dan på veckan och jag är inte alls taggad ! vi hörs, pusss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback