Fotboll

Ligger nere i soffan och kollar på fotboll, 2-0 till Tyskland haha. Sverige suger!
Aja, iaf min dag har inte vart den bästa.
På No'n mådde jag typ as dåligt så gick ner till kiosken istället. Snacka lite med Svante och Millton!
Sen åkte jag hem, hade typ kram i magen så fick en Alvedon och mamma gjorde en smoothie till mej. Kändes lite bättre då så gick ut på en promenad.
När jah nästan va hemma och frös som mest mötte jag en liten tjej som hade ramlat så hennes cykel hade gått sönder och hon grina. Så hjälpte henne hem, fick gå en bit men aja. Kallar mej själv för superhjälte!
Haha, aa men ska väl ta och kolla vidare på fotbollen. Pusshej






Hahahahahahahaahahahahhahaha . Har du kisssat på dig?

2012-10-18 » 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback