Träning

hejsan! 
hade lite tid nu innan träningen. min dag har vart helt okej! inte dålig iaf. haha tror mamma vart förvånad när jag kom ner imorse å inte va sur! ett stort plus för de då. ah iaf, första lektionen so, de är alltid lika tråkigt. sen vart de bara värre när vi fått en vikarie till musiken, asså en seriös. typ slut på de roliga! inga fler håltimmar eller oseriösa lektioner. aja, vi höll på med takt klapp klapp osv. helt värdelöst! sen vart de bättre när vi hade spanska och vi typ inte gjorde nått pga vissa gjorde prov, sen lång rast som faktist va rolig! sista no, också helt okej! vi mest lyssna och sådär. va jätteskönt att sluta tidigt, hann med mycket när jag kom hem. hjälpte mamma med lite saker, gjorde lite läxor och sen har jag vart lite med mina syskon å byggt pärlplattor. myyys! 
juste, slapp städa pga mamma redan gjort de. du rädda min dag mammaaa, älskar dej pussspusss! 
mitt läge just nu ligger på topp, sjukt glad och träningssugen. ska bli skönt, och idag får vi veta laget till SM. vill så gärna komma med, skulle va så himla kul! aja, hoppas på de bästa. men blir ju självklart glad för de andras skull om jag inte kommer med! 
aja, ska prata lite med min mor nu. pussshej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback