Saknar sommaren

Hejsan!
Jo asså rubriken stämmer, fast de gör väl en rubrik alltid haha.
Iaf, saknar sommaren sjukt mycket. Eller nej egentligen sommaren 2012, de här året sög fan. Vill bara att de ska bli 2013, hoppas på ett bättre år.
Aja, min skoldag va seriöst inte rolig. Värsta nånsin, trodde jag eller asså jag vet inte. Bra nu iaf! Efter skolan åkte jag hem en liten stund och träffa sen Rasmus. Han hade träning sen så va tvungen att dra halv 7 typ, hängde med han med hunden en bit. As länge sen jag va ute med henne, kändes konstigt att gå med ett koppel haha!
Sen iaf gick jag hem prata lite med mamma först och hoppa efter de in i en lång dusch. Va fan as skönt! Avslutade kvällen med två vampire diaries avsnitt, grymt bra och läskigt va de. Ska strax sova, bara de att är typ as hungrig men orkar inte gå ner å käka haha.
Skit samma, godnatt på er. Pussshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback