ovanligt pigg

sjukt, är as pigg! gick upp kvart i 5 imorse och har vart på cup hela dan spelat match sprungit runt osv. och ändå är jag mycke piggare än jag brukar va! helt sjukt tycker jag.
iaf, cupen gick inge vidare. va inte så värsta kul heller men men. cup typ snart igen! då ska vi sova kvar också. kanske blir bättre jag vet inte. 
aja, efter vi spelat klart och sådär åkte jag loo och ida till pizza hut, käka ingen pizza utan åt sallad och drack vatten! mycke goare. sen i bilen påväg hem kom jag och loo på massa smeknamn till männsikor, garva as mycke fast jag va as trött. 
när jag kom hem la jag mej på soffan och kolla på xfactor, va inge intressant men alltid nått att kolla på. sen när de va klart gick jag upp på mitt rum och slog på världens bästa film, LOL! bästaaa ju. 
efter de har jag bara suttit vid datan och snackade i telefon ett tag med rasmus. men man hörde typ inte nånting hans mobil va väl cp eller nått! nu sitter jag och har ångest, as hungrig och sugen på mjölk, händer inge på twitter och alla sover. vad ska jag göra??? sova kan jag inte heller göra, är för pigg. as mycke spring i bena av nån anledning. 
imorrn ska jag upp 8 typ och ut å springa hade jag tänkt, sen får vi ju se om jag kommer upp. de är ju en annan sak! aja, ska väl försöka gå och lägga mej nu. har snart vart vaken i 24 timmar, inte bra! 
pusssshej
SAKNAR SOMMAREN
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback