Lördagsbarn

Tjena!
Jo asså jag fattar inte, mina vänner klagar att jag inte bloggat på länge. Så går in och kollar, senaste inlägget var från igår. Skit snack alltså! Aja, nu har jag ändå inget för mej så bloggar väl.
Min skoldag va helt okej, brukar va värre. Sista lektionen kolla vi på film i typ en kvart sen fick vi "typ" sluta, vi fick iaf gå ner på stan, sen vad vi skulle göra är en annan sak. Skit samma, jag Ida Loo och Alice drog till Johanssons och tog en fika. Myyyys! Efter träffa vi Hanna och Fia så vi åkte vidare till musikskolan och kolla på en minikonsert. Micaela sjöng och va jätte duktig!
Efter de åkte jag hem och nu ligger jag på sängen, tar de lugnt lyssnar på musik och väntar på thaimat. Va så jävla längesen så ska bli sjukt gott! Blir en tidig kväll också, match imorrn samling as tidigt så aaa ni fattar! Idrottshallen klockan 9, som vanligt koooom å kolla.
Juste, vill ha sommar verkligen. Inte för att den här sommaren va så bra. Mest regn och så. Men ändå, vill ha sommar!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback