kommentaren nyss

hahah dog nyss, min kommentar. så jävla rolig!
iaf, sitter hemma hos rasmus och bloggar lite från hans dator. match imorse också, gick helt okej bra! vi vann med 4-1. efter drog jag hem platta håret osv. sen åkte jag till idrottshallen igen och träffa hanna å ida. vi kolla på innebandy, typ P98 dom förlora med 5-1! aja, sen de sög men bra poojkar. iaf, efter gick jag hanna och ida till hagaberg. dom drog hem och jag gick till rasmus. inte gjort så mycket faktist, typ ätit chokladboll. en och en halv faktist! om de ska va så viktigt, aja. ska hem typ 11, efter jonte! sååååå jävla ägd.
ahmen ska fortsätta va social nu, kanske bloggar senare. puusssshej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback