Kan inte beskriva mitt hat just nu

Läs rubriken så fattar ni mitt humör just nu! Nej men så farligt är de inte egentligen, de ända är att min uppsats till so'n är borta. Därför ska man inte ha iPads, raderar saker fast man inte vill. Smått panik att skolan tvingar oss att ha dom i 3 år, fatta treeeeee år!
Aja min skoldag va helt okej. Såg när jag kom till skolan att jag glömt mascaran hahaha, hade på fondation osv på morgonen. Sen sprang jag ner och åt så glömde jag bort de helt pga ville inte komma sent och va stressad. Aja ingen stor fara med de. De ända som faktiskt va riktigt jävla pinsamt idag va elevensval. Åååå fyfan dog! Fast va där med darra och derya, as coola. Skit kul att höra vilka dom tycker är snygga osv.
Direkt efter elevensval hade vi träning, bästa Loo åkte ner på stan och köpte korv med mos till mej. Hade dött annars, gick ändå dåligt så tänk er då om jag vart utan mat.
Skulle tränat med dj18 men orkar seriöst inte. Så åkte hem käka lite och sådär. Försökte komma nån vart med so'n, kanske hitta uppsatsen men nej. Ska försöka fixa de imorrn. Just nu är jag bara trött och sur. Typ "VILL SOVA SNÄLLA". Så ska ta och göra klart mitt och sen sova, ah jo juste. Zlatan is king, guldbollen i år igen! De ni, jag om några år.
Aja, pussshej







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback